LET’S MAKE ZUCCACİYE GREAT AGAİN

LET’S MAKE ZUCCACİYE GREAT AGAİN
Yatırımcımız Ahu Serter’den Sizlere Mesajımız Var…

Bazı insanlar beni otomotiv sektöründe sanayici ve teknoloji yatırımcısı olarak, bazıları da Casa dell’Arte ve Casa Hermanas otel markalarının yaratıcısı olarak tanır. Aslında ben seri yatırımcı ve girişimciyim. Merak ettiğim, öğrenmek istediğim, kendi yetkinliklerimi içime katıp geliştirebildiğim işlere ve birlikte çalışmaktan hoşlanıp, keyif aldığım insanlara yatırım yapmayı çok severim. Bazen bir şeyi sıfırdan yaratan siz olursunuz ve süreçte yanınıza yol arkadaşı alırsınız, bazen de sizin ilgi duyup da, yetişemediğiniz konularda iyi iş çıkarmış olan insanlara kendiniz yol arkadaşı olmayı bilirsiniz. Bunların hepsini eş zamanlı yapmaya başladığınızda ayna anda hem girişimci, hem de yatırımcı kimliğinizi kurgulayabileceğiniz senaryolar ortaya çıkmaya başlar.

Bazen olduğum yerden uzaklaşarak, beni konfor alanımdan çıkmaya zorlayacak, sadece en sıkıcı ve doygun sektörlerde bile yenilik yapmanın mümkün olup olmadığını görmek için farklı iş modeli yeniliklerini denememi sağlayacak şirketlere yatırım yaparım, çünkü herkesin kötü gördüğü yerlerde onların görmediği fırsatları görmeyi severim.

Çok çalışan, seyahat eden, hayatı yoğun yaşayan bir insanım. Bu hızlı tempolu teknoloji çağında; yemek pişirmenin bir terapi olduğunu, güzel sofralar kurup, herkesi etrafında toplamanın da, arkadaşları ve aileleri bir arada tutabilecek birkaç şeyden biri olabileceğini düşündüğüm ve sıradan bir züccaciye şirketi olmaktansa, insanları mutfaklarıyla barıştırıp, günlük gurmelere dönüştürebilen bir marka yaratma tutkusu ile Hecha’nın yaratıcısı, ünlü Şef Yağız İzgül ile ortak oldum.

 

HECHA dili evrensel bir dil: Dünyadaki herkes yiyor ve yemek yapıyor, bir masa etrafında bir araya geliyor, hayatı paylaşıp, güzel anılar biriktiriyorlar. Dünyada bu dili konuşmak istemeyen bir insan var mıdır?

Hele içinde bulunduğumuz bu zorlu Korona günlerinde, mutfaklarımızın ve yemek yapmanın önemini ve aramızda kurduğu ortak bağı daha da iyi anladık.

Benim düşünceme göre; kendi mutfağının ünlü şefi olmak isteyenler, içten ve özgün bakış açısıyla üretmeye başlarsa eğer, yemek yapmaktan aldıkları keyfi başarılı bir markaya dönüştürebilirler.

Otomotiv sektöründe ve çoğunlukla erkeklerle çalışan birisi olarak, onlarla et ve ızgara konusunda sohbet etmenin en az arabalar konusunda konuşmak kadar kolay olduğunu biliyorum.

Erkekler de yemek pişirmeye, arkadaşlarını davet etmeye ve şov yapmaya en az kadınlar kadar meraklı olmaya başladılar ancak karmaşık tariflerden ve aletlerden hoşlanmıyorlar, yemeklerinin pratik, sonuç odaklı ve eğlenceli olmasını istiyorlar.

Benim gibi çalışan kadınların da tam olarak bu tür bir pişirme deneyimine ihtiyacı var. Eve geldiğimizde, yemek pişirmenin ailemizi beslemek için bir zorunluluk olmaktan çıkıp, çok fazla çaba gerektirmeyen ancak karşılığında zevk veren, tüm aileyi doyuracak, neredeyse meditasyon benzeri bir egzersiz olduğunu hissetmek ve ailemizi, sevdiklerimizi sağlıklı bir şekilde beslemek istiyoruz.

Kendi deneyimime gelince, Hecha ürünlerini kullanmaya başladıktan sonra gerçekten mutfağımla barıştım. İç açan birbirinden güzel parlak renklerin mutfağıma girmesinin yanı sıra, pirinci ıslatmaya bile gerek kalmadan, 7 dakikadan kısa sürede mükemmel pilavı pişirmemi sağlayan Hecha, bana kazandırdığı zaman ve sağladığı kaliteyle kalbime taht kurdu, hemen arkasına eklenen ahşap tahtalar, bıçaklar ve tekstil ürünleri ile de yerini güçlendirdi.

İşte HECHALIFE ile amacımız, insanları mutfağıyla buluşturan,  yemek pişirmeyi, konuşmayı, seyretmeyi, sevdikleri için sofra kurmayı seven tüm kadın ve erkekleri etrafında toplayan bir platform olmak.

Şirketlerde çalışan profesyoneller, üreticiler, girişimciler, tasarımcılar, profesyonel şefler, evinde onlar ataş çıkaran, mükemmel tarifleri olan günlük şefler, sadece eğlence için evinde yemek yapan insanlar, her günü gurme olarak yaşamak isteyen herkes bize katılabilir.

Gelin mutfağımızla, sofralarımızla, değerlerimizle barışalım, barıştıralım. Tüm fikir ve işbirliği önerilerine açık HECHALIFE’ta buluşalım.