İade Prosedürü

Siparişinizdeki ürünü veya ürünleri kullanmadığınız takdirde iade etmek istediğinizde uyulması gerekli ana kural aldığınız ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde www.hecha.com.tr‘nin düzenlemiş olduğu faturanızın aslı ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade etmenizdir. İade işlemi için info@hecha.com.tr ‘ye mail attığınız takdirde gerekli yönlendirmeler, yetkililerimiz tarafından yapılacaktır.

Sadece hecha.com.tr adresinden alınmış ürünlerin değişimi tarafımızca gerçekleştirilmektedir. Hecha markasının satıldığı fiziksel satış noktaları ve anlaşmalı olduğumuz diğer e-ticaret sitelerinden alınan ürünlerin değişim işlemleri için bu kurumlar ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Ticari anlaşmalar gereği bu kurumlardan aldığınız ürünlerin değişimi tarafımızca yapılamamaktadır.

Ürünlerin kullanım kılavuzunda belirtilen öneri ve uyarılara uygun şekilde kullanılması şartı ile gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra değişim işlemini gerçekleştiriyoruz.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir; 

* Ürününüzü hecha.com.tr adresinden almış olmanız gereklidir.

* İade edilecek ürünler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte gönderimleri yapılmalıdır.

* Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar

  satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

* İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

* İade işlemleri süresince tarafımızca oluşan hasarlarda kargolama ARAS Kargo aracılığı ile gönderildiği sürece, ücreti tarafımızca karşılanmaktadır. Aksi durumlarda kargo ücreti tarafımızca karşılanmamaktadır.

Diğer kargo şirketleri ile olan gönderimler tarafımızca karşılanmamaktadır.

* Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz.

  Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.

 

İade İşlemleri 

İade işlemi için info@hecha.com.tr ‘ye mail attıktan sonra yetkililerimiz tarafından yönlendirilen işlemleri tamamlamalısınız. Gelen ürün öncelikle iade bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da üretim tesislerine test edilmesi için gönderilir.

Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 iş günü arasında değişmektedir. Ürünlerde Müşteri Hizmetleri bölümünün altındaki ürün İade linkine tıklayarak karşınıza çıkan ekrandaki adımları tamamlayarak gönder butonuna basarak işlemi tamamlayınız. Göndermiş olduğunuz bilgiler Müşteri Hizmetleri bölümü tarafından incelenecek ve konu hakkında size ayrıntılı bilgi verilecektir. 

 

İade işlemi onaylandığında size mail veya sms ile bilgisi verilecek ve isteğinize bağlı olarak yeni bir sipariş verebilmeniz için hediye çeki ya da para iadesi yapılacaktır.

* PTT Kargo ile gönderilen paketler kontrol edilemediği için kabul edilmemektedir. Lütfen PTT Kargo ile gönderi yapmayınız.